Anas jest zawodowym bokserem. Mieszka w cieszącej się złą sławą dzielnicy Akwizgranu, gdzie królują narkotyki i drobna przestępczość. Dla Anasa boks to nie tylko pasja, ale też pomysł na godne i zasobne życie. Na razie walczy na dwóch frontach: sportowym i finansowym, mając nadzieję, że przyniesie dumę swojej rodzinie.