Recykling ubrań na pomoc planecie
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że zwykłe dżinsy mogą stać się samochodową felgą, butem, a nawet cegłą. To możliwe dzięki recyklingowi, który daje nowe życie starym ubraniom i przedmiotom. Francja jest jedną z europejskich pionierek tej metody. Zobaczcie sami, jak to działa!