Zobacz Czy narkotyki mogą leczyć? 38 min Zobacz program
Elia cierpiała na tak silną fobię szkolną, że zbliżając się do szkoły dostawała ataków paniki. By zostać w domu była gotowa na wszystko, łącznie z głodzeniem się i umyślnym powodowaniem różnego rodzaju kontuzji. Zrozumienie jej stanu i stworzenie wspierającej więzi z rodzicami zajęło sporo czasu. Dziś 16-latka uczy się zdalnie i odnajduje spokój dzięki kontaktowi z końmi.