Zobacz Czy narkotyki mogą leczyć? 38 min Zobacz program
Dziś Lolita jest producentką wina na południu Francji, ale wcześniej, przez 7 lat, prowadziła imprezowe życie w Paryżu. Jego częścią było uzależnienie od kokainy. Lolita opowiada o tym jak początkowo rekreacyjne zażywanie narkotyku przerodziło się w nałóg, z którego nie łatwo było jej się wyzwolić.