W mojej głowieBenjamin i zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
Benjamin od dzieciństwa cierpi z powodu zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych. Z powodu natrętnych myśli i kompulsyjnych zachowań był wysmiewany i prześladowany w szkole. Dzięki terapii i grze w tenisa jego stan uległ zdecydowanej poprawie.