Pracowałem w McDonaldzie
Co roku tysiące młodych ludzi dołącza do "wielkiej rodziny" McDonadla. We Francji jest ich tak dużo, że sieć zajmuje tam pierwsze miejsce pod względem liczby rekrutowanych pracowników. Jednak wielu z nich skarży się na coraz trudniejsze warunki pracy, wykańczające tempo, silną presję, wyśrubowane normy i przypadki molestowania.