W mojej głowie
W świecie rugby nie ma miejsca na słabość. Pascal Papé, były kapitan reprezentacji Francji, opowiada o tym, jak cały jego świat legł w gruzach po ciężkiej kontuzji pleców. Trudne dzieciństwo, porzucenie przez matkę...wszystko to powróciło z taką siłą, że targnął się na swoje życie. Jego sposobem na dojście do siebie stało się pisanie, oswojenie słabości słowami.