W mojej głowie
Wery miał 5 lat, kiedy zmarła jego matka. Jego żałoba po niej była długa i trudna ze względu na otaczającą tę śmierć tajemnicę. W domu nie mówiło się o matce, do tego stopnia, że w pewnym momencie miał wręcz wrażenie, że ona nigdy nie istniała...Szukając schronienia przed przytłaczającą pustką, Wery znalazł je w poezji i muzyce. Dziś pisze, komponuje i śpiewa swoje piosenki.