W mojej głowieQuentin i uzależnienie od mediów społecznościowych
Quentin cierpiał na nomofobię, czyli zaburzenie nerwicowe związane z uzależnieniem od smartfona. Spędzał po 10 godzin dziennie przed ekranem, głównie na portalach spolecznościowych. Spędzając większość czasu w rzeczywistości wirtualnej, był prawie całkowicie odizolowany od realnego świata. I choć dało mu się wyzwolić z tego uzależnienia, to telefon jest dla niego wciąż nieodzowny.