W mojej głowieMélina i bulimia
Przez 15 lat bulimia rządziła życiem Méliny. Każdą wolną chwilę spędzała podobnie: kupowała kilogramy jedzenia, przejadała się, a następnie wymiotowała. Wszystko po to, by zagłuszyć swoje złe samopoczucie. Wybawieniem okazło się dla niej pisanie.