W mojej głowieLudivine i związane z izolacją zaburzenie typu borderline
Zajęcia zdalne od rana do wieczora w otoczeniu czterech ścian... u Ludivine, cierpiącej już wcześniej na klaustrofobię, pandemiczne ograniczenia wywołały poważne skutki psychiczne. W ich wyniku ujawniła się u niej osobowość borderline przejawiająca się kryzysami dysocjacyjnymi i samookaleczaniem. W tym trudnym stanie pomagają jej regularne wizyty u psychologa.