W mojej głowieJustine i lęk ekologiczny
Po latach podejmowania ciągłych wysiłków służących ochronie środowiska, Justine dopadło tzw. "wyczerpanie kolibra". Poczuła, że w obliczu ogromnych zniszczeń środowiska, jej indywidualne wysiłki nie mają żadnego znaczenia. Sposobem na odnalezienie sensu i opanowanie "lęku ekologicznego", stało się dla niej napisanie książki i uprawa roślin.