Ex aequo!Sandra Forgues
Medalista olimpijskii w 1996 r., dyrektorka firmy informatycznej w 2021 r. To Sandra. Przez lata czuła się źle w swoim ciele, ale dopiero po zakończeniu kariery sportowej, w wieku 30 lat, postanowiła zmierzyć się z prawdą o swojej tożsamości płciowej. Po 15 latach, jest gotowa by o tym mówić i zaświadczyć, że warto życ w zgodzie ze sobą. Sandra porusza też ważną kwestię miejsca osób trans w sporcie.