WięzieniaVincent i kary alternatywne
Vincent o włos uniknął więzienia. Po licznych zatrzymaniach, życie tego niestabilnego i podatnego na wpływy młodego człowieka zmieniło się, kiedy w ramach wyroku został skierowany do prac społecznych. W Créteil, zespoły SPIP, czyli Penitencjarnej Służby Integracji i Probacji, śledzą zachowanie byłych więźniów i osób skazanych na kary alternatywne w celu udzielenia im długotrwałego wsparcia.