WięzieniaCyril i oddział szpitalny
W wieku 32 lat, Cyril ma już na koncie osiem odsiadek. Ostatni wyrok odbywa na oddziale specjalnym, przeznaczonym dla więźniów z problemami psychicznymi. Jego przykład pokazuje, w jaki sposób w zakładach karnych podchodzi się do zaburzeń psychicznych. Równolegle z opowieścią Cyrila, autorzy reportażu pokazują pracę zespołu doktora Luca, psychiatry w więzieniu w Aix Luynes.