WięzieniaAurélie i oddział dla kobiet
Nic nie zapowiadało, że Aurélie trafi kiedyś do więzienia. Kiedy się tam znalazła, w wieku 17 lat, przeżyła ogromny szok. Wraz z upływem miesięcy i lat uświadomiła sobie, że warunki osadzenia kobiet są czasem cięższe niż te, w których karę odbywaja mężczyzni. Kamera sledzi codzienne życie 60 więźniarek osadzonych w zakładzie karnym w Bapaume w północnej Francji.