WięzieniaJul i oddział dla młodocianych
Mając 15 lat, Jul tafił po raz pierwszy do zakładu penitencjarnego, w Fleury Mérogis. Od tego czasu wielokrotnie wracał do więzienia i opowiada o tym, jak te doświadczenia go zmieniły. Natomiast na oddziale dla nieletnich w zakładzie karnym w Awinionie Le Pontet, kamera śledzi rozmowę wychowawców z wydziału sądowej ochrony młodzieży z 17-letnim osadzonym, który ma przed sobą ostatnie 4 dni wyroku.