Więzienia (1/5)Djimé i oddział przejściowy
29-letni Djimé od zawsze wiedział, że trafi do więzienia. Od roku na wolności, wspomina swoje pierwsze chwile w więzieniu. Tymczasem Arnaud i Hervé, dwaj strażnicy z dodziału przejściowego zakładu karnego w Varennes-le-Grand, wykonują codzienne czynności związane z przyjmowaniem nowych więźniów. Jak wyglądają pierwsze dni osadzonych w tym często przepełnionym więzieniu?