Topniejące lodowce
Lodowce górskie topnieją w zastraszającym tempie. Hugo Clément, dziennikarz programu „Na froncie”, towarzyszy grupie speleologów badających młyny lodowe na najdłuższym francuskim lodowcu - Mer de Glace oraz glacjolożce dokumentującej tam skutki zmian klimatycznych. Rozmawia z mieszkańcami włoskich i peruwiańskich miejscowości leżących u podnóży lodowców i z ludźmi, którzy usiłują opóźnić, a nawet zatrzymać ich degradację.