Wojna o wodę
Latem 2021 roku, jedna trzecia departamentów we Francji musiała wprowadzić ograniczenia w korzystaniu z wody. Doszło do pierwszych konfliktów wywołanych niedoborem tego cennego surowca. Niektórzy, jak hydrolożka Emma Haziza, próbują znaleźć rozwiązania mające na celu ochronę zasobów wodnych. Wprowadzenie ich w życie wymaga jednak nie tylko innowacji technologicznych, ale też zmian w prawie i w myśleniu całego społeczeństwa. Czy to, co wydaje się nam dziś nie do pomyślenia, urzeczywistni się w niedalekiej, coraz bardziej ubogiej w wodę przyszłości? Czy czeka nas wojna o wodę?