Ukryte oblicze recyklingu
W kolejnym reportażu z serii „Na froncie”, Hugo Clément śledzi losy plastikowych odpadów, wyrzucanych do żółtego pojemnika do segregacji. Jaki procent plastikowych śmieci podlega recyklingowi? Co dzieje się z pozostałą częścią? Czy odpady można przetwarzać w nieskończoność? I jakie nadzieje daje enzym odkryty przez francuskich naukowców?