HIV to nie wyrok
Życie nie kończy się tylko dlatego, że masz HIV. Nadal można żyć pełnią życia, mieć dzieci i snuć plany na emeryturę. Dowodem są historie bohaterów i bohaterek naszego dokumentu. Spotykamy się w nim z naukowcami, edukatorami i nosicielami, by lepiej zrozumieć, czym jest HIV, a czym AIDS. Rozmawiamy też z jedynym na świecie nosicielem, który został wyleczony z HIV.