Kobiety biznesu
Arabska wiosna była także związana z nierównościami społecznymi. Jakie miejsce zajmują ekonomicznie kobiety i jakie mają możliwości zarabiania pieniędzy i bycia niezależnymi? Od Maroka po Liban zaczyna pojawiać się coraz więcej kobiet-przedsiębiorców.