Sztuka rewolucjiKobiety arabskiej wiosny
Jaką rolę odgrywa sztuka i kultura w emancypacji kobiet w świecie arabskim? Z jednej strony artystki Arabskiej Wiosny wzmacniają pozycję kobiet w swoich krajach; z drugiej = odzwierciedlają nowy obraz Bliskiego Wschodu, który wykracza poza zachodni stereotyp świata muzułmańskiego.