Kobiety w polityce
Co się zmieniło w udziale kobiet w polityce od czasu arabskiej wiosny? Burmistrzyni, aktywistka, gubernatorka, doradczyni rządu, posłanka: w arabskim świecie role te pełnią również kobiety. Ich sytuacja na scenie politycznej jest tak różnorodna, jak ich misje.