Ukraina: Wiosna w Kijowie
Stany Zjednoczone mają 2,4 miliona robotników rolnych, z których większość nie ma dokumentów. Zbierają oni owoce i warzywa, które trafiają na amerykańskie talerze. Ich praca jest niezbędna, ale oni sami – niewidoczni i niedoceniani. Nic więc dziwnego, że niewielu_e z nas zdaje sobie sprawę, że to oni są jednymi z największych przegranych kryzysu koronawirusa.