Nauka u władzy
Pandemia koronawirusa udowodniła, ze potrafimy działać szybko i skutecznie. Jednak sytuacja ewoluuje i niepewności narastają. Politycy_czki zwracają się do ekspertów_tek o porady, jak postępować w tych trudnych czasach. Dlaczego nie zwrócili się o podobną pomoc w sprawie globalnego ocieplenia? A gdyby to nauka sprawowała władzę – jak wtedy mógłby wyglądać świat? Przyglądamy się temu scenariuszowi.