Młody fiński dyrygent Santtu-Matias Rouvali przewodzi Orkiestrze Filharmonii Radio France podczas wykonania „Symfonii nr 6” Sibeliusa i Czajkowskiego. Ta wspaniała łabędzia pieśń rosyjskiego kompozytora łączy elegię, walca, szalony marsz i lament.