Brazylia: Covid-19, wirus podziałówARTE Reportage
W Brazylii, ponad 200-milionowym kraju, walka z koronawirusem to wielkie wyzwanie. Wskaźniki rozprzestrzeniania się wirusa rosną od miesiąca i ciągle pojawiają się nowe źródła zakażenia. Sytuację pogarsza upolitycznienie pandemii – skrajnie prawicowy prezydent Jair Bolsonaro publicznie kwestionuje metody walki z wirusem podejmowane przez władze lokalne.