Cudowny świat wrestlingu (1/3)Na początku był Chaer
Skąd się wziął wrestling? Zapaśnicy, komentatorzy, trenerzy i legenda, która w latach 70. walczyła z niedźwiedziem, opowiadają o początkach tego sportu na pograniczu rozrywki. Niemiecka Federacja Zapaśnicza z siedzibą w Berlinie istnieje od lat 90. i prowadzi szkołę treningową, która jest mekką dla młodych adeptów.