ARTE ReportageJak Madagaskar próbuje radzić sobie z biedą?
Emerytowana lekarka Ihanta wróciła do swojej rodzinnej wioski na Madagaskarze, by pomóc jej mieszkańcom wyjść z ubóstwa. Z pomocą niewielkiego zespołu doktor Ihanta stworzyła organizację finansowaną z darowizn. Ma zmobilizować mieszkańców_nki wyspy do budowy lepszej przyszłości.