Ukraina: Wiosna w Kijowie
Rząd Indii próbuje zamknąć 1,3 miliarda mieszkańców, ponieważ epidemia rozprzestrzenia się za szybko. Jednak na przedmieściach, gdzie mieszkają najbiedniejsi, istnieje ryzyko nie tylko zarażenia, ale i głodu spowodowanego przymusowym bezrobociem. W Sangam Vihar, slumsach New Delhi, ograniczenia wydają się bardzo trudne do wdrożenia.