Włochy: COVID-19, zaraźliwa solidarność
Płd.-wsch. część stolicy Włoch. Dzielnice Centocelle, Prenestino i Tor Pignattara. Za niemieckiej okupacji - bastion ruchu oporu. Dzisiaj to twierdza ludzi budujących nową solidarność w czasie pandemii.