Ukraina: Wiosna w Kijowie
Niewielka liczba zgonów i zaledwie kilka zdiagnozowanych przypadków. Jednocześnie 23 miliony mieszkańców i bliskość Chin. Dlaczego Tajwan tak dobrze poradził sobie z koronawirusem? Odpowiedź jest prosta: wyciągnął lekcję z epidemii SARS, która spustoszyła wyspę w 2003 roku. Tajwan walczył wtedy z epidemią w osamotnieniu, bo Pekin nie dopuścił go do Światowej Organizacji Zdrowia.