Syria: bomby cichną, wirus szalejeARTE Reportage
Szóstego marca w północno-zachodniej Syrii wszedł w życie rozejm wynegocjowany między Moskwą i Ankarą. Choć wojna trwa nadal, rozejm tymczasowo położył kres intensywnym bombardowaniom w regionie. Jednak Syryjczycy i Syryjki stanęli w obliczu nowego zagrożenia: koronawirusa.