Kraje Zatoki Perskiej w obliczu koronawirusaGeopolityka koronawirusa
Zaczniemy od sytuacji w Iranie, który jako pierwszy w rejonie odnotował zachorowania. Tamtejszy rząd poinformował tylko o 4000 zmarłych, choć liczby te mogą być dużo wyższe. Przenieśmy się również do Królestwa Arabii Saudyjskiej, która ucierpiała najbardziej z krajów Zatoki. Władze dopuszczają możliwość zarażenia w najbliższym czasie nawet 200 000 osób.