Koronawirus: Najgorsze już minęło?ARTE Reportage
Od parków przyrody Południowej Afryki po restauracje w Kuala Lumpur, od plaż w Kalifornii po plaże w Tel Awiwie, od wielkiego bazaru w Teheranie po ulice Barcelonety - życie zaczyna się od nowa. Oto najlepsze z najnowszych zdjęć serii VIRAL, dziennika zarazy.