To ich koronawirus wpędza w ubóstwoARTE Reportage
Spowolnienie rolnictwa, brak siły roboczej, paraliż sieci dystrybucji – takie są skutki globalnego kryzysu koronawirusa. W wielu krajach ludzie boją się, że w sklepach zabraknie podstawowych produktów. Napięcia są odczuwalne nie tylko w najbiedniejszych krajach. Również w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie bezrobocie wpędza w ubóstwo setki tysięcy osób.