Ukraina: Wiosna w Kijowie
Wszystkich ludzi łączy teraz jedno marzenie: powrót do normy. Jednak aby świat mógł poczuć się bezpiecznie potrzeba będzie dużo czasu. W niektórych krajach nieśmiało pojawiają się optymistyczne sygnały.