Dzienniki zarazy: od Białorusi po MadagaskarVIRAL #19
Na Białorusi pandemia koronawirusa jest tematem tabu, pomimo tego, że w kraju odnotowano rekordową liczbę zakażeń. Prezydent Łukaszenka żartował sobie z zagrożenia, a w momencie, gdy sytuacja wymknęła się spod kontroli – zaczął zrzucać odpowiedzialność na innych. A jak pandemia wygląda w Algierii, Korei Południowej i na Madagaskarze?