Bieda utrudnia Kubie walkę z epidemią koronawirusa. Czy krajowy systemu opieki zdrowotnej udźwignie takie obciążenie? W dalszej części programu zrelacjonujemy sytuację w Kambodży, Syrii i na Majotcie.