Dzienniki zarazy: od Tajwanu po PolskęVIRAL #16
Na Tajwanie, 180 kilometrów od chińskiego wybrzeża, skutecznie opanowano epidemię koronawirusa. Przyglądamy się strategii, która to umożliwiła. W drugiej części programu zrelacjonujemy sytuację w Korei Południowej, Izraelu, Polsce, Egipcie i Algierii.