Dzienniki zarazy: od Mińska po AbidżanViral #15
W dzisiejszym odcinku serii „Viral” odwiedzamy Turcję, w której przybywa dziennie 2-3 tysiące nowych zarażeń koronawirusem. Tym samym Turcja i USA są w czołówce notowań nowych zachorowań. Nie wprowadzono tu jednak żadnych obostrzeń. Prezydent Erdogan złożył jedynie w parlamencie ustawę przewidującą uwolnienie 90 000 więźniów. Istnieje bowiem obawa, że wirus spustoszy więzienia. Nasza podróż zabiera nas również do Mińska, Limy, Aten i Abidżanu.