Dzienniki zarazy: od Meksyku po BarcelonęVIRAL #13
W dzisiejszym odcinku serii „Viral” odwiedzamy miasto Meksyk, gdzie prezydent nie trzyma się własnych wytycznych przeciwko wirusowi i gdzie tradycyjny taniec na ulicach nadal cieszy się dużą popularnością. Nasza podróż zabiera nas również do Santiago, Pragi, Algieru i Barcelony.