Dzienniki zarazy: Dzienniki zarazy: od Islamabadu po MajottęVIRAL #11
W Islamabadzie i reszcie Pakistanu reszta wyjść z domu można jedynie by udać się na zakupy spożywcze do apteki i… do meczetu. To właśnie z meczetów wychodzi najwięcej zarażonych ludzi. „Tylko wielki Alllah może nas uwolnić od wirusa” - mówi imam. W dzisiejszym odcinku podsumowano również sytuację w Manili, Tunisie, Santiago de Chile i na wyspie Majotta.