Dzisiejszy odcinek rozpoczyna się w Palacio de Cielo w Madrycie, lodowisku przekształconym w gigantyczną kostnicę, w której przechowywane są trumny ofiar koronawirusa. Wiele pochówków dokonano 400 km od stolicy. Rozmawiamy także z korespondentami z Tangeru, Kuala Lumpur i Los Angeles.