Każdego wieczoru o 20:30 mieszkańcy Rio de Janeiro protestują przeciwko Bolsonaro, uderzając łyżkami w garnki z okien swoich domów. Brazylia jest głównym tematem tego odcinka, który zabiera nas również do Seulu, Indii i Kambodży.