ARTE Reportage - Imam gejARTE ReportageAntwerpia: otwarty port
Port w Antwerpii jest drugim największym portem w Europie i ważnym punktem dostaw dla Belgii i całego kontynentu. Jak na jego funkcjonowanie wpłynęły limity w przepływie towarów wprowadzone, by zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa?