Trzeci odcinek serii VIRAL, opowiada o pandemii koronawirusa na świecie za pomocą głosu i zdjęć korespondentów ARTE. Dziś nadajemy z New Delhi, miasta w Indiach, gdzie jeden lekarz przypada na 11 000 mieszkańców, a koronawirus może wystawić na próbę tutejsze szpitale.