40 dni, które zmieniły światKroniki koronawirusa
16 marca 2020 roku świat się zmienia. Wstrzymuje oddech. Na całym świecie koronawirus wywraca nasze życie do góry nogami. Jakie obrazy pozostaną nam w pamięci z tego dziwnego okresu? Na całym świecie ludzie utrwalają te chwile na swoich smartfonach, tworząc w ten sposób zbiorowy dziennik pandemii.